Gran actuació dels alumnes d'informàtica al CatSkills

07/06/2012 0:34 publicada per Ins Badia   [ actualitzat el 13/06/2012 0:51 ]
L'alumne Guillem Cuberes, estudiant al nostre centre de 2º curs d'Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes (CFGS), s'ha proclamat guanyador de la competició CatSkills d'aquest any, a l'skill (o modalitat) 17 - Disseny de pàgines Web.

A la prova, es demanava crear tota una web: dissenys gràfic, bases de dades, plantilles, validació i multitud de requisits tècnics més en 4 hores. El Guillem ha pogut completar la majoria dels ítems demanats, encara que no ha tingut massa temps de dedicar-se al disseny gràfic. Finalment, en l'exposició i defensa del projecte realitzat ha aconseguit el primer lloc de la competició.

Així, el Guillem representarà a Catalunya al campionat nacional Spainskills el proper any".

L'alumne Fran Camacho, de 2º curs de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (CFGM), ha aconseguit un meritori 3º lloc a la competició Catskills a l'skill 39 - Suport de xarxa. Cal descatar que el Fran ha competit contra alumnes de cicles superiors i ha estat al capdavant de la classificació durant la primera part de la prova. Finalment, ha caigut fins a la 3ª posició degut a la complexitat dels exercicis proposats.

Felicitats Guillem i Fran per la vostre bona feina, i Julian del Amo professor acompanyant per la part que et toca.

Notícia a la premsa comarcal: Aquí.